Lite bakom kameran..

Idag har vi fotat kläder i massor till webbutiken! Vi tänkte att det kunde vara kul att dela med oss lite av "behind the scenes" bilder.

Först var vi och fotade vid en åker där även en väg går. Jag (Jennilie) står precis och byter om så jag har endast på mig en liten tubtopp, trosor och skor då jag ser att en lastbil kommer. Jag får lite smått panik då jag inser att jag inte hinner sätta på mig några kläder så jag springer bakom bilen och hoppas att jag inte syns, men då lastbilen passerar oss tutar han- Han måste alltså ha sett. Vi fick oss ett gott skratt efter det :)

Här fotade vi en hel del bilder.

Sedan begav vi oss till ett mer befolkat ställe och en liten park så jag ville ju inte direkt bara ställa mig där och strippa av mig alla kläder men som ni ser på bilderna nedan funkade det ju på annat vis.

Färdigfotat för idag, pjuh och brrr (det blåste riktigt kallt ute).

Här får ni se ett utav resultaten; En superfin kjol!

Du kan köpa kjolen 149 kr här; jencastyle.se
//Jennilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0