Styling - Döskallesjal

Den här döskallesjalen har vi visat en gång förut men då visade vi den svarta (ni kan se det inlägget här). I det inlägget skrev vi att vi även skulle sälja sjalen i vitt och brunt och här nedan ser ni den i vitt som är minst lika snygg som den svarta, och den bruna för den delen! Något som jag tycker är riktigt bra med dessa sjalar är att de är så stora så man kan bära dem på så många olika sätt, man kan bland annat bara låta den hänga hellång, man kan vira den något varv runt halsen osv.

Du kan köpa sjalen, 99 kr här; jencastyle.se
Resten av det som jag har på mig är privat!

//Jennilie

Kommentarer
Postat av: Emhi

Åh, när kommer ni öppna online? Jag är såå sugen på sjalen - den finaste döskallesjalen jag sett! :) Måste ha!

/E

2010-04-30 @ 09:00:48
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Postat av: JenCa style

Hej hej!

Du var ju intresserad av en döskallesjal vi säljer.

Nu har vi öppnat butiken så nu kan du gå in och kika! www.jencastyle.se

He en bra kväll! Mvh Camilla och Jennilie

2010-05-07 @ 18:05:18
URL: http://jencastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0